Nu stiu ce a fost in capul meu de mi-am cumparat Elle Romania! Ca de fiecare data, gasesc aici cateva editoriale care ma imping sa imi inchid blogul si sa uit ca am avut vreodata intentia de a scrie, adica de a scrie cat de cat bine. Dincolo de vaicarelile mele, articolul lui Marius Chivu din nr. de august 2015 e un must, pentru ca indiferent de ce tip de calator sunteti va veti regasi in cuvintele sale despre cum traim din plin perioada de glorie a turismului.
Trebuie sa va recunosc faptul ca din momentul plecarii in Bulgaria, mi-am propus sa anulez check-in-ul si sa tin doar pentru mine ipostazele in care eu ma vedeam zeita vacantelor de vara si credeti-ma ca m-am abtinut cu greu! Cu toate astea, nu am refuzat placerea like-urilor de pe Instagram, acolo unde am deschis o galerie de poze prost incadrate despre mine si ce am mai vazut in vacante. Nu stiu cui folosesc aceste poze – probabil doar mie si egoului meu – dar e drept ca ma bucura tare mult jocul de-a social media, un soi de dorinta de a impartasi cu ceilalti ceea ce mi-a placut pe unde am fost.
Pana la urma pentru cine calatorim? O facem pentru noi sau pentru cei de pe Facebook? Daca ma uit in newsfeed as spune ca pentru prietenii din fata computerului. Daca ma uit pe telefonul meu si al prietenului, acolo unde zac mii de poze, as spune ca pentru mine, mai ales ca nu am impartasit intregul nostru album pe reteaua de socializare. Am cules in schimb ipostazele noastre cele mai bune, am ales pozele cele mai interesante si in fond am reusit cu succes sa ne punem in pielea calatorului modern despre care vorbeste Marius in articolul sau.
In concluzie, indiferent pentru cine calatorim, ca o facem pentru noi, pentru prieteni, familie sau pentru persoanele alea din fata computerului care nu ne cunosc cu adevarat, cred ca e bine sa postam una – doua poze din vacanta. Un selfie de pe cel mai inalt varf poate fi o sursa de informatie pentru calatorul asta modern in masura in care e distribuit cum trebuie: tag, check-in si smile.