Nike a lansat o nouă campanie: Find Your Greatness. Într-unul dintre spoturi apare acest băiat Nathan alergând pe un drum pustiu din Ohio.
Din perspectiva brandului lansarea unui astfel de spot nici că se putea mai bine. Faptul că acum e viral în America dovedeşte genialitatea reclamei. Să nu mai vorbim de contextul Olimpiadei unde Nike nu se numără printre sponsorii competiţiei.
Din perspectiva individului de rând mesajul este emoţional şi inspiraţional. Nathan e omul de rând care a încetat să se complacă. Vrea mai mult şi ştie că are de muncit pentru asta. Privirea lui aţintită către cameră parcă transmite un mesaj fiecăruia dintre noi: Încearcă!
Sursa foto.
cine si de ce ar vrea sa vada spoturi triste? 🙂 te uiti, le vezi si le uiti. nici macar n-ai ce sa povesesti despre ele.
:)) poi numai din alea cu ala de respira greu vrei?
Pingback: Retrospectiva saptamanii in blogosfera prahoveana [31] | Haotik.ro
Spotul ASICS „Made of sport” este mult mai tare. S-ar putea să fie şi de la faptul că nu îmi place Nike, iar ASICS e meserie când vine vorba de alergare.
Omu se ducea la Mac
e bine ca alerga pana acolo